C# Mantıksal,Karşılaştırma Operatörleri (Ders 9)

Merhabalar arkadaşlar.

Bu dersimizde operatörler konusuna devam ediyoruz.Bu dersimiz operatörler konusuyla alakalı söyleyeceğim son sözlerin dersi olacak.Mantıksal ve karşılaştırma operatörlerini göreceğiz ve her biriyle ilgili örnek çözeceğiz.Bu konuda diğer konulardaki operatörler gibi gayet kolay ve anlaşılır.Bende en basite indirgeyerek elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.Anlamadığınız her noktayı bu konunun altındaki yorum kısmından sorabilirsiniz arkadaşlar.Bu konuyla alakası yok ancak bu konu vasıtasıyla bir sitemimi bildireyim.Hergün ortalama olarak 20 tane mesaj geliyor mailime.Bunların birçoğunda arkadaşlar projelerini yazmışlar ve benden yapmamı istiyorlar.Biraz kendinizi benim yerime de koyarsanız böyle birşey yapmazsınız arkadaşlar.Elimden geldiğince ders dışı bütün özel mesajlarınızı cevaplamaya çalışıyorum ancak lütfen benden projelerinizi yapmamı istemeyiniz.Projeyi de ben yaparsam işin ne esprisi kalır ki..

Neyse konu dağılmasın 😀

İyi seyirler arkadaşlar..

C# Mantıksal Operatörler ve Karşılaştırma Operatörleri

Reklam: Kütahya Otobüs Bileti

One thought on “C# Mantıksal,Karşılaştırma Operatörleri (Ders 9)

  1. Ders için teşekkürler bu arada ben 2 yıllık bilgisayar proğramcılığı okumak istiyorum sizce çok zormudur?

  2. Tüm Derselerinizi İzliyorum Hocam. İi anlatıyorsunuz. Suanda Motor okuyorum ama yazılım mühendisliği düşünüorum okul değiştiricem de 😀 simdiden alıştırma olsun die iyi oluyor. Oyun programcılığı da yapcam sizde Budnan SOnra hangi ders öğrenmeliyim ve Yazılım mühendisiliği hakkındaki fikirleriniz nedir?

  3. kardeşim çok yararlı ve değerli bu çalışmalar…hakikaten… bende yeni yeni programlama öğrenmeye başlıyorum.. herkese açık olması da gerçekten taktir edilecek bir durum… çünkü bir sürü internet siteleri var böyle ama çoğu üyelikle falan uğraştırıyo…böyle değerli çalışmalarının devamını bekliyoruz.

  4. Muhammed hocam,çok teşekkür ediyorum,anlattığınız konulardan oldukça faydalanıyorum,allah razı olsun

  5. Adamın Kıralı ya 1 senede Anlayamadığım Dersi 2 saatte Çözdüm Eyw Kardesss Emeğe Saygı…

  6. Muhammed kardeş ben program yazmaya başladımda videolarınızı izliotum yapıorumda bu programcılık noktasında gelebileceğim en son nokta nedir?

  7. muhammed abi mantıksal operatörler matematikte mantık konusunun aynısıııı 🙂

  8. Bir şey sorucam ! yaptık ya değil oluyordu orda niye veya,ve gibi yapmadıkda parantez açtık ?

  9. Çok saol Muhammed kardeşim eger akılda cok ıyı ogrenmek ıstıyorsanız bır yere not alarak calısmanızı tavsıye ederim ben o şekilde çalışıyorum çok ta iyi oluyo c# bittikten sonra c ++ a da geçmek istiyorum yardımlarınız için çok teşekkür ederim

  10. bi sorum olacaktı int liste[]= {5,-6,7,-8} veya benzer şekilde verilen bir tamsayı dizisinin elamanlarının tümünü pozitif yapan c# programını arıyorum yardımcı olurmusunz

  11. Salam Muhammed Mastar… Cox sag olun butun C# haqqinda hazirladiginiz videolar ucun … Men de Internet cixisinda problem oldugu ucun ,youtubeda videolara baxa bilmirem … Videolari hardan yukleye bilerem ?? ( Youtubedan her hansi programlarla yuklemek mumkun deyil … 🙁 ) Yardimci olsaz minnetdar olaram… Cox sag olun ….

  12. Muhammed bey,
    41 yaşından sonra 24 yıllık donanım tecrübemizi ara verip yazılıma giriştik, ilk ciddi eğitimimi sizin videolarınızla C# olarak başladım, Mesleğimi severek yapıyorum şükürler olsun ve yazılım için durmadan ders çalışıyorum. Önerileriniz benim için önemli. Teşekkür ederim. Saygılarımla..

  13. Güzel bir anlatım ama neden bool operatörü, yazı hatalarını anlayıp bize gösteren bir program yapabilirmisiniz..(google gibi(case değimi ile)) yazdığım kelimeyi anlayıp 2 forumda bana bilgi vermesini istiyorum…
    Bir sorun daha var console üzerinde karşılaştırma operatörü yerleştirip,yazılan bir kelimeye cevap veren bir program yapabilirmisiniz..

    Yani anlatmak istediğim aşağıdaki gibi;

    CONSOLE
    isminizi giriniz:
    merhaba ‘tolga’
    nasılsın?(//iyi dersek”iyi olmana sevindim,//kötü dersek”bugün harika bir gün sizi bekliyor..//bu cevapları vercek..”)
    hava yağmurlu mu?
    (evet dersek” yamura karşılık önlemini al”,hayır dersek”dışarıya çıkıp biraz eğlenin bugün iyi bir güne benziyor..” )

    ANLAMIŞSINIZDIR….

  14. s.a arkadaşlar Ben Matamatiksel bi Kod yazıp debuglayınca vhost.exe hatası alıyorum ve kapanıyo consol ama diğerlerinde sorun çıkmıyor nedendir .. 🙁

  15. öncelikle iyi günler benim delphi ödevim var delphi programında not defteri yapacağız bul ve değiştiri yapamıyorum yardımcı olabilirmisiniz ama çok acil şimdiden teşekkür ederim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir