Güncelleniyor.

One thought on “HAKKIMDA

  1. Bende merakla bekleyenlerdendim hayatını,başarının daim olması dileğiyle..
    Seval Ateş.

  2. Çok içten bi hayat hikayesi olmuş,C# derslerinizi merakla bekliyorum.
    Tebrikler ve başarılar..

  3. Biraz kendimden birşeyler buldum,ama sadece baramadığınız şeylerden ve başlayamadığınız şeylerdn…:D:)))
    Ama başarılarının devamını dilerim:)

  4. Gerçekten size çok teşekkür ediyorum.Çünkü anlatımınız çok anlaşılır ve hiç sıkıcı değil.İzleyenlerin kafasının ne zaman karışabileceğini çok iyi tahmin ediyorsunuz.Ben de bugüne kadar başladığı hiçbir işi bitirememiş biri olarak zannediyorum ki sizin sayenizde bu sefer olacak galiba 🙂 Bildiklerinizi bizimle paylaştığınız ve zaman ayırdığınız için tekrardan çok teşekkür ederim.

  5. Eline yüreğine sağlık hocam sınavlar nedeniyle yarıda bıraktıydım dersleri ama tekrar başlicam bu c++ ı ilerletmek istiyorum , Başalrılarınızın devamını dilerim.

  6. Hayatında ders anlatımların gibi eğlenceli ve güzel
    umarım dersleri hiç bitirmezsin 😀

  7. Sizin gibilerin sayesinde internete faydalıdır diyebiliyoruz. Çok emek vermişsin. Türkiye’de programcılığın gelişmesinde önemli bir katkın olduğunu düşünüyorum. Allah razı olsun.

  8. Senin yaptığın dersleri beğeniyorum eline sağlık hocam. İnşaallah videoların devamı gelir. Ayrıca sizden Java derslerinide anlatmanızı bekliyorum.
    BAŞARILAR…

  9. Valla hergün her sitede birçok hayat hikayesi okuyorum.Tek düzelikten sıyrılmış ve gayet orijinal bir hakkımda hikayesi yazmışsınız tebrikler..
    Videolu dersleri aksatmamanız dileğiyle..

  10. Senden iki gün sonra teşrif etmişim bu aleme 🙂 Ondan mıdır bilinmez, yazdıklarınla sanki beni anlatmışsın Muhammed. 🙂 Seninle tanışmak isterim, hele ki “tüm hayali programcı olmak” olan birisi olarak. 🙂

  11. Arkadaşlar lütfen yağcılık yapmayın.
    Sitedeki mevcut dersler sizi bir yere götürmez, programcıda yapmaz.
    Olsada olur olmasada olur.

  12. Çok güzel ve öz bir “hakkında” bölümü olmuş. C++ derslerini şu an takip ediyorum, eline, emeğine sağlık.

  13. Komik ve güzel bir hayat hikayeniz var hocam
    bütün derslerinizi izledim yenilerini bekliyorum hergün
    çok çok teşekkürler

  14. @ismail;
    İnsanların burada bir yağcılık yapması kimseye birşey kazandırmaz,insanların teşekkürlerini belirtmesi yağcılık olarak algılanmamalı.
    Madem sitedeki dersler buradakileri bir yere götürmez,sizin bu sitede işiniz ne?
    Farkındaysanız o kadar objektifim ki,bu mesajınızı direk silmek yerine yayınlayarak cevaplıyorum.
    Çünkü paylaşımdan başka bir derdim yok,sağ üstten x’e basarak siteyi dönmemek üzere kapatabilirsiniz,kimseyi zorla tutmuyorum sitede.

    İyi çalışmalar..

  15. hocam ellerinize sağlık açıkçası benim gelmek istediğim yerlerdesiniz, c# derslerinin devamını diliyorum.

  16. Selam kardesim Hosuma giti anlatimlarin Ben AZERIYIM Kendimde programciyim Bu konuda Istersen Buyuk Bir katilimlar yapa bilirik Istersen Vaktin olursa Konusurz..MSN ADRESIM genius@age.az =) UGURLAR-BASARILAR

  17. Muhammedcim valla süpersin bende yazılıma merak saldım ve bende 20 yıllık eyüplüyüm.

  18. Bu dünyaya senin gibi daha cok insan gerek. Tebrik ve tesekkür ederim. Emegin bir cok insanin cok isine yariyor eminim.

    Ingilizce kaynaklar cok, senin katkin ile, Ingilizcesi olmayan kisiler de C++ ögrenmek icin motivasyon bulabilirler.

    Saglik, mutluluk ve basarilar dilerim.

  19. merhaba, ben anadolu teknik lisede bilgisayar bölümü okuyorum, geçen sene C++ dersi gördüm çok zevkli bir dersti bu sene C# dersi gördüğümde gerçekten çok çok zevkli ve eğlencelidir.Bu siteyi takip edersem sizin sayenizde öğrenmiş oluyorum. SAYGILARIMLA….

  20. Muhammed Hocam,

    İsmail adlı admin kabalık yaptı. Kıskançlık belirtisi sanırım. Bu dersler insanları bir yere götürmez tarzında bir açıklama büyük bir talihsizlik. Emekler küçümsenmemeli. Emekler teşekküre daha layıktır. Bu faydalı hizmetinizin başarılarla devamını dilerim.

  21. Muhammed Bey ,

    Fatih Vatan lisesinde okuduğunuzu yazmışsınız. Aynı okulda bende okudum.1989-1993 senelerinde en sevdiğim hocalardan Erol Aşık ve Kadir Aslan ile Ortaokulu bitirdim. Zor günlerdi ama güzel ve zevkliydi.

  22. Kardeşim büyük adamsın Allah yardımcın olsun. Paylaşımlar çok güzel başarılarınızın devamını dilerim.

  23. Hacı süpersin 🙂 Bu site ve İsmin hep aklımda. Üniversitedki hocalardan daha çok yardmcı oldun taaa uzaklardan. Programlama okumama rağmen hiç sevmediğim ve sadce dersleri geçme çabası içinde olduğum için bu videolar çok işe yarayacak.

    Hayat Seni ÇOK sevsin. Sevsin ki mutlu etsin. Sen bize yardmcı olduğun için 😉 🙂

  24. Yıkılasım geldi buneya kahkalar içinde sonuna kadar okuduğum tek hakkımda bölmü hahaha 😀 harkulade gülümsedim ya 🙂

  25. hocam valla süpersin çok teşekkür ederim benim bir sorum olacak windows form uygulamasında hocamız bize proje ödevi verdi herşeyi yapabildim ama sadece programdan bilgi vermesi kaldı yani hakkımda yerine programı yazan vb şeyler yapacağım onu nasıl yapabilirim ?

  26. Muhammed Abi, hâlâ Trakya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’nde okuduğunu öğrendim. Ben de oraya geliyorum, görüşürüz inşallah.

  27. hocam kursa gitmeyi düşünüyorum son kez size sorayım dedim java mı yoksa c# mı?
    hangisini tercih ediyim hocam yardımcı olurmusunuzz

  28. Emeğinize sağlık sayenizde SQL hakkında bilgi sahibi olup güzel şeyler öğrenebildim..
    Hakkınızı helal edin dua ile…

  29. slm muhammet youtube de sql derslerini inceledim tek tek 18 tane bulabildim 18. dersin sonunda da bi daha ki derste görüşmek üzere demişsin 🙂 ama sql dersleri 19 … yok bana bu konu hakkında bilgi verrmsn kardeşim sadece 18 dersmii sql ???

  30. “Okulda birşey öğrenemem düşüncesiyle okula gerektiği kadar uğrayan ve onun gibi düşünenler için okulu ayaklarına getirmeyi arzu eden” sözün gerçekten ilgi çekici 😀

  31. hepsi şahane de

    yaşınıza bayağı şaşırdım

    maşallah

    Allah kolaylık versin…

    daha nice başarılara…

  32. Fedakarlığınız için çok teşekkür eder meslektaşınız olarak çalışmalarınızda başarılar dilerim.

  33. Gerçekten siten çok iyi derslerin güzel şuanda dinliyorum. Bende Bilişim Teknolojileri üzerine okuyorum. Lisedeyim Yazılım Mühendisi olmak istiyorum. Dersler için teşekkürler. Bu arada site tasarımı harika 3 senelik webmasterim böylesini görmedim ;D çalabilirim dimi. Neyse seni takip etmeye devam edeceğim.

  34. Hocam size özelden mail atmam için mail adresinisizi atabilirmisiniz bana bulamadım da mailinizi…Vize geliyor ve hoca bir program sordu sizin fikrinizi almam lazım

  35. Paylaşımlarınız ve videolarınız gerçekten çok güzel.Pek çok konuda yardım alabiliyorum.Görsem tanımam belki ama duysam mutlaka tanırım :)Arkadaşlarım ve kendi adıma teşekkürü bir borç bilirim..

  36. Hocam yaşça senden çok büyüğüm ama anlatımınla paylaşımınla bilginle seni tek geçerim.Ömür boyu başarılı olman dileğiyle….

  37. Abi tam kafa adamsın ya (- Öss’de 15 tercihten 15′ini de Bilgisayar Mühendisliği olarak yapan ve soranlara GALİBA Bilgisayar Mühendisliğini kazanacağım diyen) Ben şimdi ilk defa c++ derslerini senin azından dinledim ve çok başarılısın ilk dersi tamamen anlamış durumdayım. Allah yolunu açık etsin inşaallah…

  38. hocam öncelikle böyle faydalı iş anlayışınız için teşekkürler başarılarınız devamını görmek temennisiyle ve söylemeden geçemeyeceğim yaşınıza rağmen baya mesafe katetmişşiniz tebrikler

  39. hocam öncelikle çok teşekkür ederiz bizlere c++ videoları sunduğunuz gibi bence çok büyük bir fedakarlık kendi adıma teşekkür etmek istiyorum

  40. Hocam allah razı olsun gerçekten güzel anlatım yapmışsınız ben youtube sayesinde sizin videolara ulaşmıştım oradan buraya geldim c# derslerinizi izliyorum temel yoktu hiç sayenizde biraz birşeyler oturdu teşekkürler

  41. abi hasta oldum ben sana yaw 😀 bilgisayarı makinayı ve elektroniği aşırı seven aynı zamanda bu konularda çok fazla bilgisi olmayan biri olarak senin sayende kendimi geliştireceğim galiba 😀

  42. abi senin sayende çok şey öğrendim daha senden öğreneceğim de çok şey var BÜYÜKSÜN 🙂

  43. Gerçekten harika bir site . Dediğiniz gibi okulda değil burada öğreniyorum birçok şeyi. Ellerinize sağlık. Teşekkürler bu paylaşımlar için 🙂 .

  44. Selamun Eleykum !!! Kardeshim ben sana Bakuden yaziram!!! Sana teshekkkur edirem bu videolar icin !!! Ben 28 yashindayim amma Azerbaycanda bu kader gozel selist ve mantikli ders videolari hazirlayan birileri yok !!! Mecburen Turk video dersliklerine bash vurdum ve senin videolarinla karshilashdim !!! Ben C , C++ ,C# kimi programlama dillerini oyrenmek istedim amma hale bizimkiler bu ruslarin kucagina oturmakdan vaz kecmediler ve buralarda demk olarki her bir dersler rus dilinde aprilir ! Malesef ben rus dilini bilirem amma bu dilden nifret ederim bana mumkunse oz turk dilimde egitim yapmanizi sizden rica ederim !!!

  45. hakkında bölümünüz çok eğlenceli olmuş zevkle okudum 🙂 acaba c# da web applicationları yaptığınız video anlatımları gelicek mi ya da c# videolarının devamı ?? merakla bekliyoruz kolay gelsin 🙂

  46. merhaba Muhammed Bey. C++ ve visual studio kitaplarınızı aldım. Gerçekten ellerinize sağlık. Bir tıp doktorunu olan beni bile gerçekten eğitti.Bir çalışmamla ilgili bir kaynak kod için size ihtiyaç duydum ve işin içinden çıkamadım. Ben bir tıp doktoruyum. Uzmanlık alanım uçuş tabipliği. Kalp atış sayısını ve beyin dalgalarını usb mass storage’e txt dosyası olarak aktaran bir tasarım yaptım. Mbed lpc 1768 kullanarak. Fakat bu txt dosyasını kullanark Visual Studio ile chart oluşturan bir program geliştirmek istiyorum. tek kolon olarak alt alta sıralanmış float türü sayılardan oluşturulmuş bu text dosyadan spline chart oluşturmayı bir türlü gerçekleştiremedim. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. ülkemizde insanların kendini geliştirmesine yol açan siz ve sizin gibi herkese sonsuz saygı ve sevgilerimi sunarım.

  47. Merhaba kardeşim…

    Anlatımın çok canlı ve akıcıydı. Bana derslerim konusunda çok yardımcı oldun kardeşim.
    Herşey için teşekkür ediyorum.

  48. Emeginiz icin cok tesekkurler.
    Adeta kendi hayatimi okudum
    90 dogumlu, Lgs, Super Lise, ardindan bilgisayar muhendisligi ama keske bende boyle basarili olabilseymisim dedim okurken.
    Daha guzel seyler yapmaniz dilegiyle tekrar tesekkurler.

  49. Abi sayende bilgime bilgi kattım ve devam ediyorum. Pc Mühendisliği, Yazılım bölümünde öğrencilik yaparken, bir yandan da çalışmayı, sonrasında bir şirkete girip, orada yükselip, müdürlüğü kontrol almayı düşünüyorum. Senin sayende ve matematiğimin sayesinde bu yolu %90 tamamlayacağım tekrardan teşekkürler 🙂

  50. sql derslerini dinliorm ve not oluyorumm bir harikaa pc müh. mezunuyum ama okulda 😀 hic bise öğretmemisler onu anladm 🙂 tesekkrler

  51. Bilgisayar mühendisi ve yazılım mühendisi arasındaki fark nedir? Ve ben oyun yapmak istiyorum mesela büyük oyun ama mmorpg mesela hangi programlama dillerini bilmem gerekir ben lise 4 öğrencisiyim bunları açıklarsanız mutlu olurum.

  52. Bu faydalı web sitesi aracılığıyla yapmış olduğunuz güzel hizmet için teşekkür ederiz. Devamını ve başarılarınızı dileriz.

  53. Bu seo noluyo hala çözebilmiş değilim biri anlatabilir mi ? aranacak kelimeyi üstemi taşiyo acaba ?

  54. Azerbeycandan sana Selam olsun.Adamsın Hocam. GS candir 🙂 Yardımcı ol bize Hocam Lütfen 🙂 Tut elimizden. Derslerini merakla takip ediyorum. Devamı Gelsin :)Şu an KiMse ola bilmesemde ilerde iyi bir iş sahibi olursam söz seni arayip bulacağim 🙂 Üniverstedeki hocamdan daha çok yardım ediyorsun bana 🙂 Elin kolun var olsun.

  55. muhammed bey sitelerinizi ilgiyle takip ediyorum başarılarınızın devamını dilerim hem öğretici hem eğlendirici olduğunuz için :)))

  56. Merhabalar.

    Hocam merhabalar sayenizde çok şey öğrendik. Sizin içinde sakıncası yoksa bilet satış sitesi kurulumu hakkında bir yazı yada video hazırlamanı mümkün mü yada bu konuda kaynak önermeniz mümkün mü. İlginiz için şimdiden teşekkürler.

aykut için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir