Ne İstersin ?

Tarih: 27 Mayıs 2011 Yorum: 41

Merhabalar arkadaşlar.
C++ anlatımlarıma bu sezonluk son veriyorum.Zaten başkada elle tutulur konu kalmadı.C++ ile ilgili olarak internette şuan bu sitede oluştuğu gibi varolan başka bir görsel kaynak var mı bilmiyorum.Ders 1’den son derslere kadar takip eden arkadaşlara canı gönülden teşekkür ediyorum.

Yaz döneminde artık C++’ı bir kenara bırakıp C# (sharp) anlatmayı düşünüyorum.

Sizler ne düşünüyorsunuz?

Örnek:

– Sitede şu şu şu programlama dilinin dersleri olsun.
– Sitede şu şu şu konular hakkında bilgiler verilsin.
– Nasıl videolu anlatım yapıldığını söyle,kendi bildiğimiz programa dilini bizde anlatalım ve sen sitede yayınla.
vs vs..

Evet arkadaşlar bugüne kadar hep ben konuştum,şimdi sıra sizde..

Sitede nelerin olmasını istersiniz ?
Neler olursa site daha çok hoşunuza gider ?

Yazar: admin (142 Posts)




41 Yorum var:

Avatar

emre dedi ki..

hocam jsp konusunda bilgi birikimleriniz varsa özellikle database baglama konuları ile birlikte video dersi yayınlarsanız çok seviniriz… jsp olmuyorsa asp ve c# hakkında derslerde olabilir.

28/05/2011 15:16

Avatar

Musab Gültekin dedi ki..

Ne zaman C# derslerine başlayacaksınız ?

28/05/2011 16:17

Avatar

osman dedi ki..

Allah razı olsun hocam süper bir insansınız. Dualarım sizinle…

28/05/2011 16:30

Avatar

osman dedi ki..

Bence şunlar olabilir
bir tane sizden gelenler bölümü olsun orada kullanıcıların gönderdiği hem yazılan programların kaynak kodları olsun dillere göre ayrılmış hem de video anlatımlar olsun. diğer bir bölümde ise yazılı belgeler (dökümanlar) olsun. Bir tane torrent bölümü olsun insanlar birbirinin bilgisayarından yükleme yapsınlar. İleride diğer programlama dillerini de yükleyerek siteyi büyütebiliriz. Bana göre kaynak kodları öğrenme açısından önemli. içerisine yorumlar yazarak neyin nasıl olduğunu gösterebiliriz. ben destek vermeye hazırım elimden geldiğince. siteyi ve videoları her zaman takip ediyorum.

28/05/2011 16:40

Avatar

admin dedi ki..

@emre;jsp blgim maalesef yok.Ancak araştırırım.Bilen arkadaşların videolu anlatım yapmasını sağlayabilirim ileriki zamanlarda.

@Musab;En geç Temmuz’un başında Allah izin verirse..

@osman;Allah sizden de razı olsun sağolun..
Zaten benimde aklımda dediğiniz tarda bir fikir var.
Yani videolu anlatımların yanı sıra siteye pdf dosyalar,videolarda anlattığım örneklerin kodları gibi şeyleri eklemeyi düşünüyorum bende.

Ayrıca herhangi bir programlama dili konusunda yeterli bilgiye sahipseniz sizde videolu anlatımlar yapabilirsiniz.

İlginiz için teşekkürler..

28/05/2011 17:17

Avatar

Güray Hatipoğlu dedi ki..

Öncelikle Merhaba.
Konuyu pek iyi bilmeyen birisi olarak (C++ izlencelerinde “while” döngüsüne kadar gelebildim ancak sizin sitede) önce nasıl bir şey istediğimi anlatıyım.
Örneğin visual basic ile bir program yapıp bunda çeşitli komutlar atayarak gerekli c++ ile yapılmış programların çalıştırılmasını sağlayabilecek şeyler var mı? Yani visual basic ile bir menü yaptık diyelim burada “a” tuşuna tıklıyoruz söz gelimi akabinde bir c++ programı çalışıyor. İlla visual basic değil de bu tür bir şey olabilir mi diye soruyorum.
şu ana kadar ki yaptıklarınız için ise gerçekten çok teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.

28/05/2011 17:22

Avatar

admin dedi ki..

Yorumunuz için teşekkürler.
Dediğiniz görsel şekilde programlamayı C# ile anlatacağım,merak etmeyin..

28/05/2011 20:20

Avatar

B.Selçuk ÖKSÜZ dedi ki..

Hayırlı Günler Dilerim Tekrardan Muhammed Bey;

Dersleriniz ve blogunuz bir çok kişi gibi dikkatimi çekti ve takip ediyorum. Daha öncesinden kişisel bilgileriniz ile alakalı bir sayfa yayınlama konusunda bir istekte bulunmuştum. Eğer imkan dahilinde ise sizinle internet yada telefon ile bire bir irtibata geçmek istiyorum.

Çalışmalarınızdan dolayı teşekkür eder, çalışmalarınızın devamını dilerim.

B.Selçuk ÖKSÜZ
Erciyes Üniversitesi – Bilgisayar Mühendisiliği Bölümü

28/05/2011 18:58

Avatar

admin dedi ki..

Desteğiniz için çok teşekkürler.
Kişisel bilgilerimi ekledim,hakkımda kısmından ulaşabilirsiniz.
Sitenizdeki online destek kısmına msn adresimi bıraktım,eklerseniz konuşabiliriz..

28/05/2011 20:23

Avatar

B.Selçuk ÖKSÜZ dedi ki..

Hakkımda sayfanız gerçekten samimi ve hoş olmuş. Bu arada mail adresiniz elime ulaşmadı. kurucu[Alt GR+Q]selcukoksuz.com adresine yada facebook.com/selcuk.oksuz linkinde ki profilden iletişim kurabilirsiniz.

28/05/2011 21:21

Avatar

B.Selçuk ÖKSÜZ dedi ki..

Blog konusunda teknik yada başka konularda sıkıntı yada sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım Muhammed Bey. Benimle iletişime geçmek için http://www.selcukoksuz.com/iletisim.php adresinden gerekli bilgiyi temin ederbilirsiniz.

28/05/2011 19:20

Avatar

admin dedi ki..

Tamamdır tekrardan yolladım,gelmiştir umarım bu sefer ( :

28/05/2011 21:53

Avatar

B.Selçuk ÖKSÜZ dedi ki..

Tamamdır geldi mailiniz.

28/05/2011 22:55

Avatar

Turgay Yılmaz dedi ki..

Örnekler yapsanız örnek uygulamalar. Gelişmiş bir program yazabiliriz mesela 10 derslik bir video eşliğinde.

28/05/2011 19:25

Avatar

admin dedi ki..

C++’da bu tür konulara pek girmedim haklısınız.Ancak görsel olmadığı için gidipte bir otopark programı yazmak mantıklı gelmedi.
C# anlatacağım zaman görsellik ön planda olacağı için dediğinizgibi kısa kısa videolar halinde proje konularını falan ayrıntılı olarak anlatacağım inşallah..

28/05/2011 20:25

Avatar

Musab Gültekin dedi ki..

ben şöyle bir şey düşündüm
bizden 0 ile 1000 arasında bir sayı girmemizi isteyecek
sonra 1 ile 1000 arasında rastgele sayılar üretecek bizim girdiğimiz sayıyı tutturunca bize kaç denemede bildiğini söyleyecek.

bu aslında kolay bir şey ama rastgele sayı nasıl üretiriz onu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

29/05/2011 10:54

Avatar

admin dedi ki..

Konuyla alakalı konuya yazarsan cevaplamaya çalışayım,şu an pek bi bağlantı kuramadım açıkcası ( :

29/05/2011 13:28

Avatar

melihcan dedi ki..

anlatımınız harika olmuş. Allah razı olsun.
sizden isteğim şu Asp.Net ile MVC Uygulamaları derlerini anlatmanız. çok sevinirim.

öyle dersler olmalı ki, sizin sayenizde güzel siteler yapmalıyız. şimdiden teşekkürler.

30/05/2011 08:13

Avatar

admin dedi ki..

Güzel yorumunuz için sağolasın.
Temmuz başına doğru C# derslerine başlayacağım merak etmeyin..

30/05/2011 13:51

Avatar

cem dedi ki..

bugüne kadar sunmuş olduğunuz değerli bilgiler için size teşekkür ederim. Özellikle bu kaynağın tükçe olması çok önemli. Bu kadar kapsamlı bir türkçe kaynak c++ üzerinde,ücretsiz, daha görmedim. Hem bizlere hem de Türkçe’ye katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim. Keşke herkes Türkçe’nin ana dilimiz olduğunu anlasa ve bu dili çok daha iyi kavrayabildiğimizin farkına varsa.

30/05/2011 12:27

Avatar

admin dedi ki..

Çok haklısınız.
Bende C++ çalışırsan Türkçe kaynak bulamadığım için böyle birşey yaptım.
Baştan sona kadar C++ alanında başka bir kaynak bulamadım bende hocam bu şekilde..

30/05/2011 13:52

Avatar

Kürşat dedi ki..

Sayım Muhammed bey işlerinizin başarılı ve hayırlı sonuçlar vermesini Allah’tan dilerim.Yapmış olduğunuz hizmet için çok teşekkür ederim.
Kürşat Tercan

30/05/2011 14:05

Avatar

melihcan dedi ki..

ismine kurbanım

30/05/2011 15:56

Avatar

GÜLFER dedi ki..

Merhaba bizim c++ dersi bitirme ödevimiz var ve bu konuda sizin yardımınıza ihtiyacım var konum lineer denklem sistemlerinin gauss eliminasyon yöntemiyle çözümü ve determinant hesıbı bu konunun proğramını ve algoritmesını yazma konusunda yardımcı olabilirmisiniz acil cevap yazabilirseniz sevinirim cuma günü son gün çünkü.

01/06/2011 16:49

Avatar

admin dedi ki..

Merhabalar.
Ödev çözümleri ile ilgili çok mesaj alıyorum.
Maalesef ödev çözümlerine yardımcı olmuyorum..

01/06/2011 19:15

Avatar

slm dedi ki..

çok faydalı bir iş yapmışsın muhammed.C# ta çok faydalı olucaktır.

01/06/2011 19:32

Avatar

ali dedi ki..

Derslerin hepsini media fare yüklerseniz güzel olur.

03/06/2011 13:56

Avatar

ali dedi ki..

hocam elinize saglık…….. bence artık photoshop anlatma zamanı gelmiş… profesyonelce bir anlatım olursa gerçekten süper olur şimdiden teşekkürler….

04/06/2011 22:03

Avatar

ASD dedi ki..

Hocam ellerine sağlık… fakat sitede DLL ve Windows Application konusunda bilgi yok onlarada bi değinsen diyorum :))

06/06/2011 22:15

Avatar

ASD dedi ki..

EGER GOZUMDEN KACTIYSA K.B.

06/06/2011 22:22

Avatar

Harun dedi ki..

Visual Basic 6 Dersleri istiyoruz hocam yada sizin gibi videolu kaynaklar istiyoruz.

Teşekkürler.

07/06/2011 09:32

Avatar

slm dedi ki..

mediafare nerden çıktıysa mediafire.com olacaktı toptan bir upload iyi olur 🙂

07/06/2011 20:17

Avatar

masis dedi ki..

hocam deyince ben de orta yaşlı sanmıştım . MaşaAllah 2.sınıfmışsınız yaa .. Benim diyeceğim C dilinin internette göstergelere kadar videoları fakat sonrası yok. Katar Yapılar dosyalama videoları bence çok iyi olabilir diye düşünüyorum
Kolay gelsin emeğiniz gerçekten çok iyi ..Saygılar Meslektaşım ve hocam

14/06/2011 02:18

Avatar

Can Delibas dedi ki..

Merhaba,
C++ ile oyun programlama konularını anlatabilirsen çok iyi olur.Bu konu hakkında bilgiler oldukça az.(özellikle Türkçe kaynak)
Mesela OpenGL kullanımı veya DirectX ile C++ gibi konular anlatılabilir.Tabi bilginizde bu tür konular var mı bilmiyorum ama anlatabileceğinizi düşünüyorum.

Kolay gelsin..

17/06/2011 13:47

Avatar

ali dedi ki..

@Musab Gültekin
num = rand() % 1000 + 1;
ile 1 den 1000 e kadar random sayi üretebilirsin.

20/06/2011 23:11

Avatar

tugce dedi ki..

çok güzel çok yararlı bir site olmuş emeğinize sağlık. html kodları hakkında bilginiz varsa onları paylaşırsanız sevinirim.

25/06/2011 17:59

Avatar

Funda Arslan dedi ki..

Böle yararlı bir paylaşımda bulunup bana c++ dersimi istediğim notla geçmeme yardımcı olduğunuz için teşekkürler .Kesinlikle hocalardan artık bize fayda yok……

06/07/2011 12:37

Avatar

ersin dedi ki..

Merhaba Muhammed Hocam,

Ben de programlamaya yeni başlayan biri olarak anlatım videolarınızı keşfetmenin mutluluğu içerisindeyim. İnternette buna benzer anlatımlar var fakat sizin farkınız; sade, anlaşılır// açıklanıcı:) ve benim gibi yeni başlayanlar dahil herkesin anlayabileceği akıcılıkta anlatıyor olmanız. Sizden bu derslerin bir ders notu şekline getirilmesi olacaktı ki siz bunu da ileriye dönük olarak düşünmüzsünüz. Geriye bana sadece Visual basic anlatımını istemek kalıyor. Muhammed Mastar hayranları hızla artıyor…Şimdiden çok teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.

07/07/2011 12:13

Avatar

Sefa dedi ki..

Bratee eline konuna saglıkta bundan sonra bi konu hakkında video çekerken puntoyu büyütsende bende bilg. iyice gomulmesen 😀

18/07/2011 20:07

Avatar

Buğra dedi ki..

C#’a ne zaman devam etmeyi düşünüyorsunuz ?

08/10/2011 10:20

Avatar

hakan dedi ki..

abiciğim ben otopark takip prpogramı yaptım ancak hoca en son benden tutar hesaplamamı istedi.veri tabanındaki giriş ve çıkış tarihine göre aradaki tarih farkını bulup ona göre fiyat belirleyeceğim.yardımcı oılursdan sevinrim.timespan kullanmam gerekiyormuş

25/04/2012 05:06


Yorum Yap:






© Tüm Hakları Saklıdır - Kaynak belirtmeden alıntı yapılamaz!