Sql Group By Kullanımı (Ders 13-14)

Merhabalar arkadaşlar,
Uzunca bir aradan sonra tekrar beraberiz.Malum bende öğrenci olduğum için benimde vizelerim vardı ve bu yüzden siteyle fazla ilgilenemedim.Bu derste group by kullanımını anlatmaya çalıştım,bundan sonraki konuda ise yaklaşık 1 saat joinleri anlatmaya çalıştım.Bundan sonra join konusunu da açarak Sql derslerine daha doğrusu siteyle ilgili birçok şeye ara vereceğim.
Yeni başlamış olduğum bir proje bulunmakta.Bu C,C++,C# ile ilgilenen herkesi yakından ilgilendiriyor.Şimdilik ipucu olarak tek diyeceğim şey;çok yakında piyasada hiç olmayan ve herkesin çok şaşıracağı bir eser ile karşınızda olacağım Allah izin verirse.Bu eseri burada paylaştıktan sonra zaten C++ alanında kendinizi bana bırakıp,keyif süreceksiniz diyebilirim ( :

Ayrıca bugüne kadar hep karşılıksız videolar paylaştım.Farkındaysanız sitede 1 tane bile reklam bugüne kadar hiç olmadı.Her ne kadar kendimi başkalarına beğendirmeyi sevmesem de bir arkadaşın ısrarı ile blog ödülleri yarışmasına kaydoldum.Bir beklentim yok açıkcası.Ancak olur da bütün bu emeklerime siz de bir şekilde destek olmak isterseniz sol taraftaki ” oy ver ” linkine tıklayp üye olarak bana oy verebilirsiniz,maksat muhabbet ( :

Ve işte Sql Group by Kullanımı

Kısım 1

Kısım 2

One thought on “Sql Group By Kullanımı (Ders 13-14)

  1. Maalesef oylama bitti herhalde, “oy ver” linkini bulamadım. Bir daha böyle birşey olursa anasayfaya koyarsın Muhammed hocam… Ben bu derse gelesiye kadar süre bitti sanırım..

    Emeğine sağlık, teşekkürler..

  2. Hocam dersi iyi dinlediğimin göstergesi sanırım, kategorilerdeki stok miktarını bulalım örneğinde, sum kullanacağımız yerde, count kullanmışız.

    select CategoryID, sum(UnitsInStock) from Products group by CategoryID şeklinde olmalıydı.

    bu group by ve sum olayını da anladığıma memnunum. Önümde son 1 saatlik ders kaldı. Devamı olacak mı acaba? diye merak ediyorum şimdiden. ya da c# , sql kitabı da yazmayı düşünüyormusun?

    Emeğine sağlık , teşekkürler..

  3. muhammed reis bi kez daha teşekkür ediyorum derslerini devamlılığı dileğiyle saygılar (:

  4. evet bende diikkat ettim count kullanıldı bende oan şaşırdım ben yeni başlıuorum acab benmi yanlış yapıyorum diye baktım video geri sardımm oynat uğurcumm 😀 baktım stokta birtane 39 görünce oanlık anladım count olmıyacağını yinede ellerine sağlık muhammed hocam ;D

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir